Thursday 10 November 2011

~fisrt time wt KPI tuk anggota pos aku~

ari ny ary yg memeningkn kpla aku....smlm ketua unit aku ckp xyah g meting...tiba2 msa aku ngah kja pg td dia srh aku pg lak bb nk wt kpi...aku rsa nk hempuk je kpla dia!!kelam kabut aku cal anggota mntk ganti...tp xdpt...nsb la ada anggota rnda...aku mntk tlng diorg cover anggota pos aku...thanks 2 diorg...


da stle sal dak pos aku gerak g pjbt zon...smpi sna dngr ceramah sal wt kpi....yg ny ok lg....pas je rht kpla da start nk pning bab da time nk wt kpi...aku xtau sgt bab first time wt bnda alah ny...tp atas bantuan rkn2 aku yg len dpt gak aku stlekn bnda ny....aku harap anggota pos aku puas ati ngah markah penilaian diorg...hihihihihi...


aku igt susah nk wt bnda ny....tp ble da fhm sng lak rsa....cma aku kna pk n jujur dlm bgi2 markah....hihihihi....
a siap aku g lepak ngan senior aku..dia ckp aku tclon dalam 7 anggota kpi tertinggi...cm xcya je....hihihihih...klu bnd ny btul aku besyukur sgt....mngkin ny rezeki allah bg kt aku...


emmm...tp yg sdh ckitnye aku kna tinggal my love sorg2...cian dia...aku xdpt nk msj dia...bb aku kna betul2 fokus nk wt bnd ny...harap2 my love faham...sory yea bie....wan xsngaja nk wt cm 2 kt bie...walaupn wan xmsj bie,ati,jiwa n fikiran wan sntiasa igt n pk kn bie....maafkn wan yea...wan nk bie tau yg bie sntiasa ada dlm hidup wan...wan kn bktikn kt bie yg wan betul2 ikhlas mnyintai bie....semoga allah berkati hubungan kita...amin....love u so much my love...

No comments:

Post a Comment